Corporate Self Booking Tools

Ми пропонуємо унікальну платформу бронювання, контролю та управління діловими подорожами.

Економія часу завдяки простій але ефективній платформі онлайн бронювання.

Контроль тревел бюджету компанії через тревел політики та етапів узгоджень.

Прямий доступ до цін постачальників в реальному часі.

Оптимізація ділових подорожей співробітників на основі статистики та звітів.

Світові тенденції в сфері ділових подорожей все більше диктують свої правила та способи організації на ринку України.

Діловим мандрівникам

Крім миттєвого доступу до інформації та інструментів бронювання, важливий позитивний досвід взаємодії та підтримки.

Тревел менеджерам

Зручність і простота управління, контроль користувачів, оперативне внесення змін та аналіз статистики.

Керівникам компаній

Важлива ефективність, контроль витрат та продуктивність.

Ми прагнемо об'єднати всі ці потреби в одному сервісі та надати максимально позитивний досвід для всіх учасників сфери ділових подорожей.

Для цього ми постійно тестуємо і впроваджуємо найостанніші розробки та продукти, дотримуючись традицій нашого партнера, компанії EGENCIA – світового лідера в сфері ділових подорожей, з огляду на останні світові тенденції і особливо – запити наших клієнтів.

Одна з останніх розробок – це унікальний продукт на ринку України, розробка якого зайняла більше 15 років – Corporate Self Booking Tools (Корпоративна платформа бронювання та управління діловими поїздками).

Вже зараз, дана платформа значно спростила та прискорила процес бронювання тревел послуг для наших корпоративних клієнтів.

Основні можливості платформи

Детальні профілі користувачів
Кастомні ремарки
Система погоджень
Розширене налаштування тревел політик
Cost центри та Reason коди
Автоматизація процесів бронювання
Звіти та Аналітика
Індивідуальний підхід до кожного клієнта
Високий час відгуку
Доступ до сервісу 24/7
Простий процес пошуку та бронювання
Інтуїтивно зрозумілий інтерфейс

Переваги платформи

Перевага # 1

Швидкий і інтуїтивно зрозумілий пошук.

Будь-який співробітник компанії може самостійно знайти і забронювати авіаквиток та готель в найкоротші терміни, в рамках призначеної йому тревел політики. Платформа, агрегує більше 1 000 000 пропозицій і видає найвигідніші варіанти з повним описом послуги та умов бронювання. Завдяки розширеним фільтрам, користувач зможе з сотень тисяч варіантів вибрати саме те що потрібно.

Перевага # 2

Мульти тревел-політики

Платформа дозволяє створювати необмежену кількість тревел політик з гнучкими обмеженнями за напрямком, вартості, типам послуг і ще більше 20 умов. Тревел політику можна призначати як декільком користувачам, так і присвоювати індивідуально.

Перевага # 3

Детальні профілі користувачів

Тревел менеджер може створювати та редагувати профілі користувачів, налаштовувати їх ролі і прив’язувати до певної тревел політики, а також призначати персональних координатора і контролюючого.

Перевага # 4

Узгодження та контроль бронювань

Підтримка погоджень бронювань співробітників в реальному часі дозволяє посилити контроль витрат і відстеження графіку відряджень.

Перевага #5

Контроль та звіти

Отримуйте більше інформації про витрати компанії на ділові подорожі і визначайте області для оптимізації бюджету.
Завдяки вбудованим звітам ви завжди зможете побачити загальну картину подорожей та докладний опис кожної послуги в реальному часі.

Зацікавилися!?
Дайте нам знати і ми виконаємо аудит вашої компанії для визначення максимальної вигоди від використання нашої платформи.

Запит Аудиту